کد خبر: ۸۷۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱۲
با محرومیت مدافع بوشهری استقلال حالا کادرفنی آبی‌ها باید برای مصاف هفته سیزدهم در فاز دفاعی خود تغییراتی را ایجاد نماید.

یزدانی - غلامی؛ پایان نیمکت‌نشینی کدامیک فرا رسید؟به گزارش خبرداغ ، سوت پایان نیمه نخست تقابل استقلال و سایپا توسط یاسر همرنگ دمیده شده بود که محمد دانشگر با پرخاشگری و اعتراضات تند خود کارت زرد را از جیب داور بیرون کشید و حتی اگر وساطت بازیکنان در آن صحنه نبود، چه بسا آبی‌ها نیمه دوم را با یک کار کمتر آغاز می‌کردند اما در نهایت با همان کارت زرد غائله خاتمه یافت؛ کارت زردی که چهارمین اخطار دانشگر در لیگ بیستم بود و او را از تقابل هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان محروم کرد.


هر چند پیش‌بینی می‌شد با توجه به سبک بازی دانشگر و البته محرومیت پیش آمده، فکری در نیمه دوم تغییری را ایجاد نماید اما نه عارف غلامی و نه سیاوش یزدانی به میدان آمدند و حتی دقایق پایانی سرمربی آبی‌ها محمد دانشگر را به سیستم حمله تیمش اضافه کرد تا شاید گل مساوی را بتواند به ثمر برساند که این‌طور نشد.


با این حال روز گذشته زوج دفاعی دانشگر-مرادمند موفق نشدند تا هفتمین کلین‌شیت فصل را برای آبی‌ها رقم بزنند و روی غفلت دفاع این تیم مالکی موفق به گلزنی شد؛ حالا با محرومیت دانشگر از دیدار هفته آینده، سه سناریو مقابل محمود فکری‌ست تا در فاز دفاعی تیمش تغییر ایجاد کند.


بازی دادن دوباره به عارف غلامی، بازیکنی که به واسطه نمایش ضعیف در دربی 94 نیمکت‌نشین شد اما شاید محرومیت دانشگر فرصتی دوباره را به او هدیه دهد تا در ترکیب آبی‌ها خودی نشان بدهد؛ سناریوی دوم، اعتماد به سیاوش یزدانی است. مدافعی که در لیگ بیستم تنها همان هفته نخست مقابل مس رفسنجان را فیکس بود و سپس به واسطه مصدومیت و کرونا ادامه لیگ را از دست داد و در تقابل با تراکتور دقایقی برای تیمش بازی کرد اما روز گذشته در سایپا به میدان نرفت. اما آمادگی کامل یزدانی و رفع مصدومیت شاید او را زوج دفاعی استقلال در کنار مرادمند کند.
البته سناریو پایانی هم می‌تواند تغییر کلی ساختار دفاعی آبی‌ها باشد و حسین مرادمند که در مقابل سایپا شب خوبی را نگذراند هم در غیاب محمد دانشگر به نیمکت برود تا زوج عارف غلامی و سیاوش یزدانی در مقابل نفت مسجدسلیمان در میانه دفاع استقلال حضور یابند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: