کد خبر: ۸۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۳
معاون اول رئیس جمهوری گفت: زمستان تمام شد و روسیاهی آن می‌ماند برای کسانی که با دولت همراهی نکردند و چوب لای چرخ ما گذاشتند. این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

جهانگیری: زمستان گذشت و روسیاهی‌اش برای آنانی ماند که با دولت همراهی نکردندمعاون اول رئیس جمهوری گفت: این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرداغ به نبقل از  ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بمباران مسائل منفی قرار داریم، اظهار کرد: از بیرون کشور سعی می‌شود همواره پمپاژ منفی نسبت به آینده کشور و دستاوردهای کشور انجام شود و از داخل کشور هم متاسفانه گاهی اوقات به دلیل بدسلیقگی نسبت به مسائل کشور تلاش می‌شود، فضای منفی ایجاد شود.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: همین نمایشگاه برای کسانی که به آینده و توسعه و پیشرفت ایران فکر می‌کنند، کفایت می‌کند؛ کسانی که به آینده، پیشرفت و توسعه ایران فکر می‌کنند، ببینند که فرزندان ایران در زیر مجموعه شرکت‌های مرتبط با مهمترین بخش اقتصادی یعنی نفت، گاز و پتروشیمی چه کارهایی بزرگی انجام داده‌اند و چه کارهای بزرگتری را در دست اجرا دارند.

جهانگیری با یادآوری اینکه پس از تحریم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمدهای ارزی ما کاهش یافت، تاکید کرد: اما وزارت نفت با اقدام‌های شجاعانه توانست رکورد صادرات نفت و فراورده‌های نفتی را بشکند به طوری که صادرات فراورده‌های نفتی بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: زمستان تمام شد و روسیاهی آن می‌ماند برای کسانی که با دولت همراهی نکردند و چوب لای چرخ ما گذاشتند. این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه ما در دوران تحریم صادرات نفت را داشتیم، اظهار کرد: در دی‌ماه سال جاری که همچنان دونالد ترامپ در مسند ریاست جمهوری بود، وزارت نفت با روش‌ها و اقدامات شجاعانه موفق شد به این رکورد در صادرات دست یابد و به بزرگترین رقم صادرات نفت خام، میعانات و فراورده‌های نفتی دست یافتیم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه به اعتقاد من ما در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم، تصریح کرد: روزهای خوشی برای هفته‌ها و ماه‌های آینده کشور می‌بینم. پس تاکید می‌کنم که زمستان تمام شد و رو سیاهی به کسانی ماند که به جای آنکه دولت را در مقابله با آمریکا کمک کنند با زبان و اقدام خود، چوب لای چرخ دولت گذاشتند و تلاش کردند یأس ایجاد کنند. به فضل الهی اما این روزهای زمستانی در حال پایان است و روزهای بهاری در پیش راه مردم ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: آن کسی که آرزو داشت فروش نفت ایران را به صفر برساند باید بداند که در همین ماه‌های اخیر وزارت نفت رکوردهایی در تاریخ صادرات میعانات نفتی، نفت خام و فرآورده‌های نفتی برجای گذاشت که در تاریخ بی‌سابقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: