کد خبر: ۸۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله بعد از به ثمر رساندن سه گل در بازی شب گذشته این تیم گفت: همیشه به خودم اعتماد دارم بدون آنکه مغرور باشم.

همیشه به خودم اعتماد دارم/ باید فرصت بازی کردن داشته باشمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در یکی از مسابقات هفته هجدهم اردیویسه هلند شب گذشته تیم زوله موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم ویلم را شکست بدهد و به رده یازدهم جدول لیگ هلند صعود کند.

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی زوله همانند مسابقات گذشته در این بازی هم نیمکت نشین بود و از ابتدای نیمه دوم و در حالی که تیمش یک بر صفر از حریف عقب بود وارد زمین شد.

قوچان نژاد در این مسابقه در عرض ۱۲ دقیقه سه گل برای زوله به ثمر رساند (دقایق ۵۸، ۶۲ و ۶۹ - پنالتی) و تیمش را به پیروزی ارزشمندی رساند.

قوچان نژاد بعد از پایان مسابقه درباره به ثمر رساندن سه گل در این مسابقه گفت: در دوران فوتبالم توانسته‌ام چند بار هت تریک کنم و این دومین باری بود که در زوله این کار را می‌کردم.

وی سپس با خنده ادامه داد: نباید این را با صدای بلند بگویم ولی تعویض فوق العاده ای می‌شوم!

مهاجم ایران یادآور شد: ما به این گل‌ها نیاز داشتیم و من آنجا بودم. این خیلی عالی است. می دانم که چه کاری انجام بدهم. یکی از وظایف من گلزنی است. گاهی می‌شود و گاهی هم نمی‌شود اما همیشه به خودم اعتماد دارم بدون آنکه مغرور باشم. خوشبختانه توانستم به این گل‌ها و کسب سه امتیاز به تیم کمک کنم.

قوچان نژاد درباره نیمکت نشین بودنش در بازی‌های گذشته تصریح کرد: نزدیک به چهار ماه است که بازی نکرده‌ام. هر مهاجم واقعی همیشه می‌خواهد گلزنی کند و من هم این کار را می‌کنم ولی باید فرصت بازی کردن داشته باشم. خوشحالم امروز وقت بیشتری برای بازی داشتم.

وی سپس نقش توماس بویتینک مهاجم جدید زوله در نیمکت نشین شدنش را رد و تاکید کرد که در فوتبال حرفه‌ای چنین چیزهایی بی معنی است.

مهاجم ایران در پایان جدایی اش از تیم زوله را هم تکذیب کرد و گفت: رفتن از زوله؟ نباید دیوانه باشیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: