کد خبر: ۸۷۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله موفق شد در هفته هجدهم لیگ هلند سه گل به ثمر برساند و به تیمش پیروزی ارزشمندی را هدیه بدهد.

درخشش قوچان نژاد در لیگ هلند و هت‌تریک در شب پیروزی زولهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در یکی از مسابقات هفته هجدهم اردیویسه هلند شب گذشته تیم زوله موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم ویلم را شکست بدهد و به رده یازدهم جدول لیگ هلند صعود کند.

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی زوله همانند مسابقات گذشته در این بازی هم نیمکت نشین بود و از ابتدای نیمه دوم و در حالی که تیمش یک بر صفر از حریف عقب بود وارد زمین شد.

قوچان نژاد در این مسابقه در عرض ۱۲ دقیقه سه گل برای زوله به ثمر رساند (دقایق ۵۸، ۶۲ و ۶۹ - پنالتی) و تیمش را به پیروزی ارزشمندی رساند.

قوچان نژاد با این عملکردش تبدیل به اولین بازیکنی در لیگ هلند شد که دو بار به عنوان بازیکن تعویضی موفق شده است هت تریک کند و سه گل به ثمر برساند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران بعد از این مسابقه هم توپ بازی را بعد از امضای تمام هم تیمی‌هایش به خانه برد.

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: