کد خبر: ۸۷۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۱
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان البرز با اشاره به بارش برف در تمام محورهای تردد استان، گفت: با تلاش تیم‌های مستقر راهداری هیچ مسیری مسدود نیست و تردد جریان دارد اما انتظار می‌رود با توجه به برودت هوا و ادامه بارندگی رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

اگر راهی جاده چالوس هستید این خبر را بخوانیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان البرز با اشاره به بارش برف در تمام محورهای تردد استان، گفت: با تلاش تیم‌های مستقر راهداری هیچ مسیری مسدود نیست و تردد جریان دارد اما انتظار می‌رود با توجه به برودت هوا و ادامه بارندگی رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، با اشاره به بارش برف در تمامی محورهای استان البرز، گفت: تیم‌های راهداری در محورهای تردد استان البرز مستقر شده‌اند و با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی اجازه مسدود شدن هیچ مسیری را نداده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه محورهای ترددی لغزنده هستند، تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم از سفر غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم زنجیرچرخ استفاده شود.

این مقام مسؤول با اشاره به بارش برف در مسیر کرج-چالوس، اظهار کرد: در جاده طالقان نیز شاهد بارش شاهد بارش برف هستیم که باعث لغزندگی این محور شده است.

محمودی محور تهران-کرج-قزوین، را نیز سفید پوش خواند و اظهار کرد: رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستان تمام تجهیزات لازم ایمنی را به همراه داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: