کد خبر: ۸۷۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۶
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امسال شاهد آن هستیم که بیشتر به جای نگاه حرفه‌ای به بودجه، این لایحه تبدیل به ابزاری برای حمله به دولت شده است.

انتقادات صریح واعظی از نمایندگان /بودجه تبدیل به ابزاری برای انتخابات۱۴۰۰ شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امسال شاهد آن هستیم که بیشتر به جای نگاه حرفه‌ای به بودجه، این لایحه تبدیل به ابزاری برای حمله به دولت شده است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با پیش‌بینی حقوق نجومی با توجه به بودجه ۱۴۰۰، اظهار داشت: به آن بندی که اشاره می کنند امسال هم بوده است. متاسفانه امسال شاهد آن هستیم که بیشتر به جای نگاه حرفه ای به بودجه بیشتر بودجه تبدیل به ابزاری برای حمله به دولت و زدن دولت شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۴۰ سال است دولت های مختلف به مجالس مختلف بودجه می دهند. این اولین سالی است که بعد از انقلاب شاهد این هستیم که از روزی که بودجه را فرستادیم نمایندگان همینطور دارند مصاحبه و تبلیغ می کنند. همه وزرا در جلسات کمیسیون تلفیق شرکت می کنند و رئیس مجلس با رئیس جمهور مطالب را بیان کردند و در جلسه با سران سه قوه نظرات خود را گفتند.

واعظی گفت: اکنون در مجلس به جای این که به مساله بودجه یک نگاه حرفه ای و کارشناسی شود بیشتر ابزاری برای تبلیغات شده است. ابزاری برای زدن دولت و حمله به دولت و یا برخی آن را ابزاری برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: