کد خبر: ۸۷۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با انتشار فیلمی از حیوان آزاری در شهرستان اراک، فرد حیوان آزار در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

دستگیری فردِ حیوان آزار در اراکبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با انتشار فیلمی از حیوان آزاری در شهرستان اراک، فرد حیوان آزار در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

احسان آنقی با اشاره به دستگیری فرد حیوان آزار در اراک اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته، گرداننده صفحه مذکور در شهرستان اراک شناسایی با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس انتقال داده شد.

وی افزود: فرد خاطی با مشاهده مستندات قاطع پلیس به عمل خلاف قانون خود اعتراف و اعلام کرد که جهت تفریح و سرگرمی و خودنمایی در فضای مجازی دست به این کار زده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه برخورد با جرائمی که در فضای مجازی رخ می‌دهد از رسالت‌های پلیس فتا می‌باشد، افزود: هم‌وطنان در صورت مشاهده‌ فیلم‌هایی از این قبیل در فضای مجازی که انتشار آن‌ها باعث جریحه‌دار شدن احساسات آحاد جامعه می‌شود و می‌تواند آزار و اذیت حیوانات را ترویج دهد آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: