کد خبر: ۸۷۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۹
سعید آقایی مدافع چپ قرمزها معتقد است که پرسپولیس باید فاتح شهرآورد می‌شده است.

باید 4،5 گل به استقلال می‌زدیمبه گزارش خبرداغ ، سعید آقایی مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که قرمزها می توانستند به راحتی در دربی استقلال را شکست دهند اما این اتفاق درنهایت نیفتاده است. آقایی در این خصوص می گوید:« نه تنها باید استقلال را می‌بردیم بلکه حقمان پیروزی با اختلاف ۴، ۵ گل برد. استقلال بعد از گل دقایق ابتدایی به لاک دفاعی فرورفت و ما حاکم کل بازی شدیم. به نظرم در همان نیمه نخست می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم ولی نشد. در نیمه دوم همه دیدند چقدر خوب و روان بازی کردیم.

 

به غیر از گلی که زدیم باید ۳، ۴ گل دیگر هم به ثمر می‌رساندیم ولی بدشانس بودیم. واقعاً ما از این تساوی خیلی ناراحتیم چون در روزی که کاملاً برتر از حریف بودیم و باید ۳ امتیاز این بازی بسیار مهم را می‌گرفتیم که به یک امتیاز رسیدیم. استقلال به غیر از دو فرصتی که در طول بازی داشت و به گل رسید دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداشت و یک امتیاز اصلاً حق آن ها نبود.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: