کد خبر: ۸۷۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۱
وینگرهای تیم پرسپولیس نشان دادند می‌توانند نقطه اتکایی برای این تیم در ادامه فصل باشند.

وینگرهایی که پرسپولیس را امیدوار کردندبه گزارش خبرداغ ، دربی 94 در حالی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید که نقش وینگرهای پرسپولیس در نمایش خوب شاگردان یحیی گل محمدی غیرقابل انکار بود.

 

در این دیدار وحید امیری و احسان پهلوان به عنوان وینگرهای راست و چپ پرسپولیس روز سختی را برای مردان کناری استقلال رقم زدند. در دربی 94 امیری و پهلوان در شرایطی 90 دقیقه در ترکیب سرخ ها حضور داشتند که امیری علاوه بر بازیسازی و مشارکت در حملات، موفق شد گل مهمی را برای پرسپولیس به ثمر برساند. این در شرایطی بود که پهلوان سازنده هر 2 گل سرخ پوشان بود و نقش انکار ناپذیری در نمایش ویژه پرسپولیس در دربی داشت.

 

با توجه به عملکرد خوب این 2 وینگر پرسپولیس می توان گفت یکی از امتیازات دربی برای تیم گل محمدی، مشخص شدن عیار و توانایی های این 2 مهره پرسپولیس است، موضوعی که بدون شک می تواند در بازی های بعدی برای کادر فنی سرخ ها اتفاق خوب و مهمی باشد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: