کد خبر: ۸۷۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۶۸۴
عباس صفاری که به کرونا مبتلا شده بود، حالا پس از چند هفته درگیری با این بیماری بهبود یافته است.

رهایی عباس صفاری از کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: عباس صفاری که به کرونا مبتلا شده بود، حالا پس از چند هفته درگیری با این بیماری بهبود یافته است.

این شاعر ساکن آمریکا گفت که خود، خانواده‌ و حتی نوه سه‌ساله‌اش چند هفته‌ای به دلیل ابتلا به ویروس کرونا با بیماری درگیر بوده‌اند و او به تازگی در چند روز اخیر بهبود پیدا کرده است.

 

صفاری همچنین با اشاره به رونق گرفتن نشست‌های ادبی مجازی در دروان کرونا، از این‌که قادر نبوده است در دوران درگیری با بیماری حتی به پیام‌هایی درخصوص حضور در برخی از این نشست‌ها پاسخ دهد نیز گفت.

این شاعر در ادامه از چاپ یازدهم مجموعه شعر «کبریت خیس»، مجموعه شعرهای سال‌های ۱۳۸۱–۱۳۸۳ توسط نشر مروارید خبر داد.

عباس صفاری، شاعر، نویسنده و مترجم متولد سال ۱۳۳۰ در یزد است. از آثار او می‌توان به «دوربین قدیمی و اشعار دیگر»، «عاشقانه‌های مصر باستان»(ترجمه)، «کلاغنامه»، «کوچه فانوس‌ها»(ترجمه)، «خنده در برف»، «مثل جوهر در آب»، «قدم زدن در بابل»(مجموعه‌ای از خاطرات و تک‌نگاری‌ها)، «ملاقات در سندیکای مومیاگران»، «عروس چوپان‌ها»(داستان منظوم از ازدواج اینانا با دموزی - ترجمه)، «مثل خواب دم صبح»، «پشیمانم کن» و ... اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: