کد خبر: ۸۷۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
میلیچ تا حالا هرگز با مصدومیت بلند مدت روبرو نشده است و با رفتن به مرخصی های وقت و بی وقت دست کادرفنی تیمش را خالی نگذاشته است.

میلیچ بازیکنی مهمتر از دیاباته!به گزارش خبرداغ ، در فصل نقل و انتقالات مدیران استقلال در تکاپوی جور کردن پول برای بقای شیخ دیاباته بودند و اغراق نیست اگر بگوییم یادشان رفته بود که بازیکنی مثل میلیچ را هم دارند که او هم منتظر بود تا پولش را دریافت کند تا به ایران برگردد. اما در این بین هواداران استقلال رویه متفاوتی داشتند، آنها با انتشار یک هشتگ خواهان بازگشت دیاباته شدند و حتی نهایی شدن پروسه جذب نادری هم آنها را از این درخواست سرد نکرد.

 

حالا شاید بعد از درخشش میلیچ در بازی امروز برابر ماشین سازی همه به هواداران استقلال حق بدهند که چرا برای بازگشت او اصرار داشتند، بازیکنی که ساده بازی می کند و چه در دفاع چپ و چه وینگر چپ یک بازیکن بی نقص است. شاید دیاباته بازیکن بسیار موثری برای استقلال باشد اما میلیچ ارزشی کمتر از او ندارد، بازیکنی که ساده است و بی حاشیه و هر مربی می تواند روی درخشش او در بازی های کوچک و بزرگ حساب کند. میلیچ تا حالا هرگز با مصدومیت بلند مدت روبرو نشده است و با رفتن به مرخصی های وقت و بی وقت دست کادرفنی تیمش را خالی نگذاشته است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: