کد خبر: ۸۷۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۵
عادل فردوسی‌پور معتقد است مارادونا بدون تردید بهترین بازیکن تمام تاریخ است.

واکنش فردوسی‌پور به مرگ مارادونا؛ تو با زندگی ما چه کردی دیه گوبه گزارش خبرداغ ، عادل در حاشیه تمرین تیم فوتبال رسانه درباره مرگ مارادونا گفت:" او بدون تردید بهترین بازیکن فوتبال بوده است."فردوسی پور در ادامه گفت:" ما فیلم بازی های پله را در حد هایلایت دیده ایم اما مارادونا واقعا فوق العاده بود. کسی که یک تنه ناپولی را به همه جا رساند و آرژانتین را قهرمان جهان کرد."

در تاریخ بازیکن بزرگ زیاد داشتیم اما اغلب آنها بازیکنان بزرگی کنارشان بودهاند، اما مارادونا یک تنه با شخصیت بینظیر و کاریزمای فوق العاده اش توانست در دنیای فوتبال بدرخشد. او خود واقعی اش بود و فکر می کنم بهترین جمله را پپ گواردیولا در بارهاش گفت که مهم نیست او با زندگی خودش چکار کرد مهم این است که با زندگی ما چکار کرد. همه در دنیا در بهت از دست دادن بهترین بازیکن تاریخ هستند و شاید قرن ها طول بکشد تا کسی مثل مارادونا بیاید."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: