کد خبر: ۸۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۴۹۸
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از موفقیت شرکت های دانش بنیان داخلی برای تامین بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز طرح پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش خبر داد.

شرکت های دانش بنیان داخلی تامین کننده تجهیزات پایانه مسافری فرودگاه کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه نعمت الله ترکی معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی صبح پنجشنبه 6 آذر در بازدید از پایانه مسافری فر ودگاه بین المللی کیش بر اهمیت نقش موثر شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مجموعه تاکید کرد.

مظفری پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش را یکی از مهمترین طرح های این منطقه در سطح کشور برشمرد و افزود: بهر برداری از این طرح بر اساس برنامه زمان بندی شده پیمانکار مربوطه تا پایان امسال پیش بینی شده بود و تلاش می شود با سرعت بخشیدن به روند اجرایی و ارتقای کیفیت، ساخت این مجموعه تا پایان امسال تکمیل شود.

وی در خصوص تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز این مجموعه از کشورهای خارجی اظهار داشت: با تنظیم قرارداد و پیش پرداخت هزینه ها، خوشبختانه از نظر تامین مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام پیش بینی های مورد نیاز در این زمینه انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری جلسه شب گذشته با حضور مشاوران و پیمانکاران این طرح افزود: طبق قرارداد و برنامه زمان بندی شده تلاش می کنیم مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

غلامحسین مظفری با بیان این که پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش یک طرح خاص است و برای پذیرش 6 میلیون مسافر در سال پیش بینی شده است اظهار داشت: با توجه به این که فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور است ساخت و تکمیل این مجموعه در اولویت کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

مظفری خاطر نشان کرد: به دلیل ایجاد یک وقفه کوتاه برای تکمیل تجهیزات این مجموعه و راه اندازی آن در دوران رکود مسائل حقوقی زیادی مطرح شد که در حاضر خوشبختانه با سرعت بخشیدن به فعالیت ها در این مجموعه و حمایت وزارت راه و شهر سازی این طرح با کیفیت مناسب وسرعت بالا درحال ساخت و تجهیز است.

شایان ذکر است در این بازدید سیدمحمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، علی مقدس زاده معاون عمرانی و زیر بنایی و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: