کد خبر: ۸۷۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۹۱
باشگاه پرسپولیس با تمدید قرارداد مهاجم جوان خود رقم دریافتی این بازیکن برای فصل جاری را نیز افزایش داد.

تمدید قرارداد مهاجم پرسپولیس با افزایش مبلغ قرارداد فصل جاریبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، مهدی عبدی با وجود باقی ماندن دو فصل دیگر از قرارداد خود اقدام به تمدید آن تا پنج سال دیگر کرد تا پیراهن سرخپوشان پایتخت را همچنان بر تن کند.

مهاجم جوان پرسپولیس که گل سه امتیازی تیمش در دیدار رفت فصل گذشته با استقلال تهران را به ثمر رساند، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان هم گلزنی کرد تا تاثیر خود را در مسیر صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گذاشته باشد.

از این رو عبدی با درخواست تمدید قرارداد باشگاه روبرو شد تا به فوتبال خود تا پایان فصل ۱۴۰۳ در پرسپولیس ادامه دهد.

عبدی برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس شرط گذاشت تا آپشن های قرارداد فصل جاری او نظیر تعداد دقایق بازی، گلزنی و پاس گل‌هایش با مبالغ قابل توجهی افزایش پیدا کند. درخواستی که با موافقت باشگاه روبرو شد تا این بازیکن که در دوران محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر تبدیل به مهاجم نخست پرسپولیس شده است انگیزه بیشتری برای گلزنی پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: