کد خبر: ۸۷۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
فراخوانی که در روزهای اخیر با عنوان تجمع و پیاده‌روی مخالفان دولت و موافقان استیضاح رئیس جمهور در شهر قم داده شده است، غیرقانونی و فاقد مجوز بوده و به همین دلیل مسئولان این استان تدابیر لازم برای مقابله با این قانون‌شکنان را اتخاذ خواهند کرد.

راهپیمایی قم مجوز ندارد/ با قانون‌شکنان برخورد می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا در قم، فراخوان اخیر مخالفان دولت با عنوان حمایت از استیضاح رئیس جمهور که در روزهای اخیر در فضای مجازی و برای برپایی تجمع و پیاده روی به سمت مسجد جمکران منتشر شده است، نه مجوز قانونی داشته و نه مجوزی برای آن درخواست شده است و از همین رو مسئولان این استان تدابیر لازم برای مقابله با این بی قانونی احتمالی را اتخاذ خواهند کرد.

منتشر کنندگان این فراخوان از علاقمندان به این موضوع خواستند که برای ثبت نام به یک نشانه اینترنتی در پیام رسان ایتا، پیام داده و برای حضور اعلام آمادگی کنند.

بعد از چندروزی بحث در مورد این فراخوان غیرقانونی، یکی از خبرگزاری های مستقر در قم نوشت که یک فعال رسانه‌ای این فراخوان را منتسب به حجت الاسلام نبوی رئیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم کرده و در همین رابطه با این فعال سیاسی گفت‌وگو کرد که وی ضمن تکذیب انتساب این فراخوان به خودش، در بخشی از سخنان خود گفت: استیضاح رئیس جمهور در شرایطی که دولت با عملکرد ضعیف خود کشور را به این نقطه رسانده کار غلطی است؛ کدام انسان عاقلی در شرایط کنونی کشور با این کار موافقت می‌کند؟

در همین رابطه یک مقام مسئول در استانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که برای این تجمع هیچ مجوزی داده نشده واصلا مجوزی هم درخواست نشده است، گفت: به دلیل غیرقانونی بودن این فراخوان، برخوردهای لازم برای مقابله احتمالی با این موضوع پیش بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: