کد خبر: ۸۷۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۱
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه موافق افزایش نرخ کرایه مترو و اتوبوس در شرایط کنونی نیستم، گفت: خسارت مالی ناوگان حمل و نقل عمومی را باید دولت بپردازد.

محسن هاشمی: موافق افزایش نرخ بلیت مترو نیستم/ دولت خسارت‌های مالی کرونا را جبران کندبه گزارش خبرداغ ، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، ‌درباره موضوع افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: هنوز طرح یا لایحه‌ای در این زمینه به شورای شهر ارائه نشده است که اعضای شورا بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: به نظرم، کسی در شورای شهر موافق افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل نیست و شهروندان نگران نباشند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از کرونا دچار آسیب‌های زیادی شده ولی جبران این مشکلات مالی باید توسط دولت و شهرداری انجام گیرد و اینکه موضوع افزایش نرخ در حال حاضر مطرح شود اقدام درستی نیست.

هاشمی تأکید کرد: بنده نیز به هیچ عنوان در شرایط کنونی موافق افزایش نرخ کرایه‌‌های مترو و اتوبوس نیستم.

سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران روز گذشته اعلام کرد: قیمت تمام شده بلیت مترو 15هزار تومان است که یا باید قیمت واقعی بلیت را از مردم بگیریم که دولت مخالف آن است یا باید جبران شود و در بودجه سنواتی دولت سهمی برای توسعه مترو در نظر گرفته شود.

وی افزود: ما نمی‌گوییم مردم 15 هزار تومان بدهند اما می‌توان 5 هزار تومان از آنها گرفت.

 فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: