کد خبر: ۸۷۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
در نامه‌ای از سوی دکتر نمکی به دکتر مونسان اعلام شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از همکاری این وزارتخانه برای در اختیار قرار دادن هتل‌ها و مراکز اقامتی به محلی به‌عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی قدردانی و تشکر کرد.

قدردانی وزیر بهداشت از تبدیل مراکز اقامتی به نقاهتگاه بیماران کرونایی/ تاکید بر تداوم همدلی دو دستگاه تا رفع سایه شوم کرونابه گزارش خبرداغ به نقل ازز میراث‌آریا، در نامه سعید نمکی به دکتر علی‌اصغرمونسان که سه‌شنبه ۴ آذر ۹۹ ارسال شده، آمده است:

«با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره ۲۱۰۲۰/ ۹۹۲۱۰۰ مورخ ۱۳۹۹/۹/۲ بدینوسیله از تعامل سازنده حضرتعالی و همکاران گران‌قدرتان در اعلام آمادگی جهت ایجاد امکان بهره‌برداری از هتل‌ها و تاسیسات گردشگری با تبدیل به نقاهتگاه بیماران کرونایی و محل استقرار کادر درمان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم این همدلی و هم‌آوایی تا کنترل کامل بیماری و رفع سایه شوم آن از سرزمین پرافتخار جمهوری اسلامی ایران همر اه ما باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: