کد خبر: ۸۷۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۴
سعید حسین پور هافبک جوان سرخپوشان در پست دفاع راست امتحان شده و می‌تواند ذخیره دو ملی پوش پرسپولیسیها باشد

رونمایی یحیی از دفاع راست جدید پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، مصدومیت مهدی شیری و طولانی شدن عدم حضور این بازیکن با پرسپولیس در قطر باعث شد که یحیی از سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست استفاده کند که بیش از این هم در زمان برانکو تجربه بازی در این پست را داشت. انتخابی که توام با عملکرد خوب نعمتی در فاز دفاعی و رسیدن پرسپولیس به فینال آسیا شد و حتی در ادامه جواز حضور او در تیم ملی ایران را از سوی اسکوچیچ صادر کرد. 


با این حال در لیگ با توجه به محدودیت های یحیی در نقل و انتقالات به خصوص در فاز تهاجمی، نگاه گل محمدی استفاده دوباره از نعمتی در پست خودش یعنی وینگر راست و بازگشت مهدی شیری به دفاع راست بود. تصمیمی که در بازی با نفت آبادان حتی سیامک را تبدیل به پنالتی زن اول سرخ ها کرد و اولین گل شاگردان گل محمدی در لیگ بیستم هم توسط این بازیکن به ثمر رسید. 


در این گیرودار اما قطعا با توجه به پایان زمان نقل و انتقالات، محدودیت در جذب بازیکن خارجی و همچنین نبودن بازیکنی با کیفیت در بین بازیکنان آزاد گل محمدی را برآن داشته که از دیگر بازیکنان خود در پست های دیگر بهره ببرد. در کنار استفاده از علی شجاعی که همه او را به عنوان یک بال تهاجمی در منطقه چپ می شناسند، گل محمدی از دیگر جوانان خودش هم در پست های دیگر بهره برده است. 


درست از زمانی که مهدی شیری و سیامک نعمتی به طور همزمان در اردوی دوم تیم ملی حضور داشتند، یحیی گل محمدی سعید حسین پور، یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس که در زمان برانکو به این تیم آمده بود را در این پست آزمایش کرد . حسین پور که به جز بازی در مرکز خط میانی قابلیت بازی در دو طرف خط دفاعی هم دارد به خواسته گل محمدی در دفاع راست کارش را دنبال کرد و گویا توانسته نظر سرمربی پرسپولیس را از این بابت به خودش جلب کند. 


به این شکل گل محمدی در ادامه بهره گیری از بازیکنان خود در پست های دیگر حالا با این تصمیم خیالش به نحوی تا نیم فصل از دفاع راست راحت است تا همزمان بتواند نعمتی را در فاز تهاجمی و مهدی شیری را در دفاع راست داشته باشد . به این ترتیب اگر شیری دچار مصدومیت یا محرومیتی شود دیگر یحیی نگران عقب کشیدن نعمتی از حمله به دفاع نیست و می تواند از حسین پور در این پست استفاده کند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: