کد خبر: ۸۷۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۰
یک مراسم عروسی در بندرترکمن به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دعوت زیاد میهمان در شرایط کرونایی با بازداشت داماد نیمه‌کاره ماند.

مراسم عروسی در بندرترکمن با بازداشت داماد نیمه‌کاره ماندبه گزارش خبرداغ ، دادستان بندرترکمن روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این مراسم امروز با حدود ۲۰۰ میهمان بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری بود.

علیرضا مزیدی اظهار داشت: برای داماد متخلف پرونده تشکیل شد .

دادستان بندرترکمن چند روز پیش هم از تشکیل ۳۰ پرونده برای کسانی که در شرایط قرمز این شهرستان اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بودند خبر داده بود.

هفته گذشته هم داماد دیگری در روستای بصیرآباد شهرستان گمیشان به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی با ۴۰۰ مهمان بازداشت شده بود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، همچنین حدود ۲ هفته قبل یک داماد در آق قلا ۴۸ ساعت بعد از مراسم عروسی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بندرترکمن، گرگان، آق‌قلا و کلاله در وضعیت قرمز، کردکوی، بندرگز، گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش و مراوه‌تپه در وضعیت نارنجی و آزادشهر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

ایرنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: