کد خبر: ۸۶۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۴۷۲
ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش تعیین تکلیف می شود

تعیین تکلیف ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه ریاست و جمعی از مدیران این سازمان، دوشنبه 26 آبان با هدف بررسی وضعیت استقرار شعبه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش، از بخش های مختلف ساختمان مرکزی این دانشگاه بازدید کردند.

دکتر مظفری در این بازدید ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان و این دانشگاه در قالب " قرارداد استیجاری5 ساله" و همچنین قراردادی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش با وزارت امورخارجه مبنی بر استقرار دفتر نمایندگی این وزارتخانه در ساختمان فعلی دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت قرار داد گفت: در آینده نزدیک جلسه ای مشترک با حضور حوزه املاک وزارت خارجه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش برای تعیین تکلیف این مجموعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ساختمان در قالب قرارداد استیجاری به مدت 5 سال در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش قرار گرفته بود که مدت این قرارداد مرداد امسال به اتمام رسیده است.

وی به بندی از قرارداد میان سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش مبنی بر امکان تمدید قرار داد این دانشگاه در صورت ادامه فعالیت آموزشی اشاره کرد و افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری این سازمان با دانشگاه مورد نظر در تهران با محوریت توسعه این مجموعه یکی از بندهای ذکر شده در تفاهم نامه درخواست تمدید این مجموعه بوده است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: در راستای حفظ منافع جمعی و بهره مندی از ظرفیت های موجود باید به تعهدات خود پایبند باشیم.

به گفته مظفری ایجاد رشته های متنوع تحصیلی در حوزه "علوم سیاسی و رفتار بین المللی در رشته های مرتبط" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش خبر مسرت بخشی برای ساکنان جزیره کیش است که با در نظر گرفتن مباحث حقوقی تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید دکتر مجتبی دستوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش را همراهی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: