کد خبر: ۸۶۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۵
استاندار یزد با اشاره به بهره‌برداری از فاز اول طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، اظهار کرد: براساس برنامه زمان‌بندی، کمتر از 4 ماه دیگر، صنعت استان و کویر تشنه یزد نیز از این طرح بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: استاندار یزد با اشاره به بهره‌برداری از فاز اول طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، اظهار کرد: براساس برنامه زمان‌بندی، کمتر از 4 ماه دیگر، صنعت استان و کویر تشنه یزد نیز از این طرح بهره‌مند خواهد شد.

«محمدعلی طالبی» در صفحه رسمی خود در توییتر، در رابطه با طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی یزد، گفت: رویای انتقال آب به کویر مرکزی ایران به حقیقت پیوست و فاز اول آب ابرپروژه شیرین‌سازی و انتقال آب خلیج فارس به بهره‌برداری رسید.»

استاندار در این پیام تصریح کرد: «براساس برنامه زمانبندی، کمتر از چهار ماه دیگر، صنعت استان و کویر تشنه یزد، بهره‌مند از این آب خواهد شد.»

استاندار: کویر تشنه یزد از خلیج فارس می‌نوشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: