کد خبر: ۸۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همینطور مراقبت در برابرکروناویروس ساعت کاری شعبه بانک ایران زمین در استان کردستان کاهش یافت.
کاهش ساعت کار شعبه بانک ایران زمین در استان کردستانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ با توجه به تصمیم گیری کمیسیون هماهنگی بانک های استان کردستان و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت کاری ادارت این استان از تاریخ 7 آبان ماه به مدت یک هفته از 8 صبح الی 12:30 اماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
بر همین اساس شعبه بانک ایران زمین در این استان از ساعت 8 الی 12:30 آماده ارائه هرگونه خدمات بانکی به مشتریان گرامی هست.
مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند، با استفاده از خدمات الکترونیکی( اینترنت بانک، همراه بانک،تلفن بانک) و خودپردازهای این بانک امور بانکی خود را به صورت شبانه‌روزی انجام دهند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی سوالات مشتریان گرامی است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: