کد خبر: ۸۶۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۳۴۶۴
حاجی میرزایی خبر داد؛
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش نویس لایحه بازنگری در رتبه‌بندی معلمان پس از تدوین در این وزارتخانه تقدیم دولت شد و در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گرفته است.

بازنگری رتبه‌بندی معلمان در دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن حاجی میرزایی در خصوص آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان ،گفت: یکی از مطالبات جدی معلمان بحث رتبه بندی معلمان بود که از سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفت و در دو نوبت انجام شد.

وزیر آموزش و پروش ادامه داد:معلمان براساس صلاحیت ها از رتبه های یک تا چهار قرار گرفتند و از مزایای آن بهره مند شدند و از اسفند پارسال به دلیل فصل دهم که در اختیار همه کارکنان دولت قرار گرفت ضرورت بازنگری احساس شد و در نهایت با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پیش نویس این لایحه براساس صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای معلمان مورد سنجش قرار گرفت و معلمان به یکی از رتبه ها اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: این لایحه با هماهنگی وزارت خانه تدوین و به دولت تقدیم شد و هم اکنون در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس است و قرار است به طور فوریت در کمیسیون تصویب و به صحن دولت بیاید تا تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

حاجی میرزایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که این پیش نویس چه وقت آماده و به مجلس ارائه می شود گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا قبل از نهایی شدن فصل بودجه لایحه را به مجلس تقدیم کنیم و امیدواریم در فرآیند بررسی مشکلی رخ ندهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
فکری به حال نیروی خدماتی هم بکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
با سلام کارمند رسمی با 23 سال سابقه خدمت در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 استان البرز هستم چون که حکم من اداری مالی است نه فوق العاده ویژه نه رتبه بندی و نه هیچ مزایای دیگر شامل نشده است و حقوق حکمی ام زیر چهار میلیون تومان است واقعا در قبال وظایف خانواده 5 نفری شرمنده ایم .خواهشمندم فکری به حالمان کنید . آقای وزیر محترم و آقایان مسئول شما هم خانواده دارید می فهمید بچه چیزی بخواهد نتونی بخری چه حالی میشی تقاضا می کنم به خاطر خدایی که می پرستید با افزایش حقوقم بار و فشار ناشی از این وضع به خواسته ام جواب بدید. والسلام
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: