کد خبر: ۸۶۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۸۳
تیم فوتبال الدحیل در حالی امروز در دیدار نیمه نهایی جام حذفی قطر به مصاف السد می‌رود که یک سال است موفق به شکست این تیم نشده است.

یاران رضاییان به دنبال شکستن طلسم یک ساله مقابل السدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، در یکی از بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر امروز دو تیم السد و الدحیل به مصاف هم می‌روند. تقابل دو تیم در شرایطی صورت می‌گیرد که از آخرین برد الدحیل برابر السد حدود یک سال می‌گذرد.

طبق اعلام روزنامه «الوطن»، الدحیل آخرین بار روز دوم نوامبر ۲۰۱۹ مقابل السد به پیروزی رسید ولی بعد از آن سه بار در جام حذفی دو بار در لیگ ستارگان برابر السد شکست خورد.

در تیم الدحیل رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد و این تیم امیدوار است طلسم یک ساله باخت به السد را بشکند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر، شب گذشته العربی با حضور مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن ایرانی خود تیم المرخیه را شکست داد و فینالیست شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: