کد خبر: ۸۶۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۳۷۸
دنیا نور عضو انجمن تولید کنندگان فولاد ایران :
عضو انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گفت: ایران با داشتن زیرساخت های تولید رشد صد در صدی، رشد ۹ درصدی تولید فولاد در شرایط تحریم سند افتخار دیگری برای کشور است.

رشد 9 درصدی تولید فولاد در شرایط تحریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، احمد دنیا نور در گفتگو با ۱۸:۳۰ به بیان سیر رشد تولید صنعت فولاد در سال‌های گذشته پرداخت و افزود: در تمام دورانی که ایران در تنش تجاری بوده، صنعت فولاد رشد صددرصدی را تجربه کرده است که این موضوع سند افتخار کشور است. رشد صنعت تولید نشان از توسعه یافتگی هر کشوری است.

او رشد ۹ درصدی تولید فولاد ایران را مربوط به سال گذشته اعلام کرد و افزود: تولید فولاد از ۳۸۰ هزار تن در سال ۱۳۵۷ به ۳۰ میلیون تن رسیده است.
عضو انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گفت: بر خلاف میانگین جهانی در کشور ما بدلیل جوان بودن و سرمایه گذاری‌های خارجی افزایش چشم گیری رسانده است.
دنیانور با بیان اینکه ایران یکی از ۱۰ کشور برتر تولید فولاد در جهان است، افزود: رشد ۹ درصدی فولاد کشور توانسته است کشور ما را به جمع کشور‌های بزرگ و قدیمی تولید فولاد برساند. ذخایر عظیم سنگ آهن در کنار انرژی رشد صنعت فولاد کشور را چند برابر کرده است.

بیشتر بخوانید: 

حسینی کیا: کمتر از ۵۰ درصد تولید فولاد کشور در داخل مصرف می‌شود/تولید مازاد فولاد در بورس کالا عرضه شود

عضو انجمن تولید کنندگان فولاد ایران صنعت تولید فولاد را به سه بخش احیا، ذوب و نبرد تقسیم کرد و گفت: شاخص مقایسه انجمن جهانی فولاد میزان تولید فولاد خام است. تمام صنایع به فولاد وابسته اند و بعنوان یک صنعت مادر محسوب می‌شود. تصمیم بر این است که برای افق ۱۴۰۴ با تولید ۵۵ میلیون تن در صنعت فولاد خودکفا شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: