کد خبر: ۸۶۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۷
وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنج‌شنبه در اظهاراتی بی‌اساس و مداخله‌جویانه اقدام‌های صورت‌گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد.

اظهارات بی‌اساس و مداخله‌جویانه پمپئو علیه انصارالله یمنبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنج‌شنبه در اظهاراتی بی‌اساس و مداخله‌جویانه اقدام‌های صورت‌گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد.

«مایک پمپئو»، با «حمله» نامیدن پاسخ‌های یمن به متجاوزان مدعی شد: «این حملات یکسره علیه ریاض صورت گرفته است و زندگی غیرنظامیان را به خطر انداخته است، از جمله شهروندان آمریکایی را.»

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: «عربستان چهار سال این حملات را تاب آورده است، مخصوصا طی روزهای گذشته و این حملات کمابیش روزانه انجام می‌شود.»

پمپئو همچنین در اظهاراتی مضحک مدعی شد که این حملات نشان‌دهنده ارتباط انصارالله با ایران است.

به نقل از پایگاه اینترنتی نشنال، وی در ادعایی بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواستار قطع ارتباط میان انصارالله و ایران شد.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که روزانه غیرنظامیان یمنی از جمله کودکان در حملاتی که با حمایت عربستان و سلاح‌های سعودی انجام می‌شود، جان خود را از دست می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: