کد خبر: ۸۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۸
طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، تاکنون معادل ریالی ۶۰۰ میلیون یورو بابت هزینه‌های مقابله با بیماری کرونا به حساب خزانه واریز شده است تا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

واریز معادل ریالی ۶۰۰ میلیون یورو به خزانه برای هزینه‌های کرونا / به زودی ۸ هزار میلیارد تومان دیگر نیز واریز می‌شودطبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، تاکنون معادل ریالی ۶۰۰ میلیون یورو بابت هزینه‌های مقابله با بیماری کرونا به حساب خزانه واریز شده است تا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی گفت: تا روز گذشته معادل ریالی ۶۰۰ میلیون یورو از یک میلیارد یورو اختصاص یافته بابت هزینه‌های مقابله با بیماری کرونا به درخواست سازمان برنامه و بودجه به خزانه واریز شده است.

رئیس‌کل بانک مرکزی افزود: به زودی معادل ۸ هزار میلیارد تومان دیگر نیز به حساب خزانه واریز می‌شود تا به وزارت بهداشت پرداخت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: