کد خبر: ۸۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۸۳۹
محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس روی شخص خاصی برای مدیرعاملی این باشگاه نظری ندارد و افرادی که مسئولیت به این مهمی را می‌خواهند قبول کنند، باید بر اساس شاخص‌ها انتخاب شوند.

واکنش مجلس به حمایت از گرشاسبی برای مدیر عامل شدن در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس روی شخص خاصی برای مدیرعاملی این باشگاه نظری ندارد و افرادی که مسئولیت به این مهمی را می‌خواهند قبول کنند، باید بر اساس شاخص‌ها انتخاب شوند.

 

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در واکنش به بازنشسته بودن حمیدرضا گرشاسبی برای بازگشت به پرسپولیس، اظهار داشت: وجهه باشگاه پرسپولیس بالاتر از آن است که بخواهند با تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی برایش مدیرعامل انتخاب کنند. اجازه بدهند با انجام کار کارشناسی در این خصوص تصمیم‌گیری شود تا بی‌ثباتی که را که شاهد آن هستیم دیگر اتفاق نیفتد.

 

فروردین درخصوص شایعه حمایت مجلس از گرشاسبی برای حضور در پرسپولیس، افزود: مجلس روی شخص خاصی برای مدیرعاملی این باشگاه نظری ندارد و افرادی که مسئولیت به این مهمی را می‌خواهند قبول کنند، باید بر اساس شاخص‌ها انتخاب شوند. اگر هم از ما نظری خواسته شود، احترام به نظرات کارشناسی شده متولیان، پیشکسوتان و هواداران نظر مجلس خواهد بود.

 

وی در پایان افزود: قبل از اینکه نام افراد برای حضور در پست‌هایی مثل مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شود، قانون منع بکارگیری بازنشستگان را در این مورد بررسی خواهند کرد تا ابهامات برطرف شود و اگر هم خلاف قانون عمل کنند باید تبعاتش را بپذیرند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: