کد خبر: ۸۶۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۵۱
نماینده مردم ملایر، گفت: مجموعه برخی از مدیران و مقامات دولت مقصر هستند که یا توان نظارتی ندارند و یا توان اجرایی، چرا که امروز کشاورزان ما شرایط خوبی ندارند. امروز کشاورزان برای تهیه کود و بذر دچار مشکل هستند نه کود وجود دارد نه بذر از همین جهت هم کشاورزان، هم مرغداران و دامداران همگی با چالش مواجه هستند.

کشاورزان برای تهیه کود و بذر مشکل دارند/ اعتراض به قیمت کشمشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در تذکر به دو وزیر صمت و جهادکشاورزی و همچنین روسای بانک مرکزی و گمرک در خصوص مشکلات کشاورزان در خصوص کود و بذر، گفت: مجموعه برخی از مدیران و مقامات دولت مقصر هستند که یا توان نظارتی ندارند و یا توان اجرایی، چرا که امروز کشاورزان ما شرایط خوبی ندارند. امروز کشاورزان برای تهیه کود و بذر دچار مشکل هستند نه کود وجود دارد نه بذر از همین جهت هم کشاورزان، هم مرغداران و دامداران همگی با چالش مواجه هستند.

وی ادامه داد: همچنین مساله دیگر قیمت گذاری بسیار پایین کشمش و سبزه است، شهرهایی که در آمد پایه آن‌ها براساس این دو محصول است دچار معضل و مشکل شده‌اند، قیمت یک کیلو کشمش در حالی ۱۵۰۰۰ تومان است که هر یک کیلو برابر است با سه کیلو انگور. آیا این انصاف است؟ متولیان باید مدیریت لازم را در این زمینه انجام دهند.

نماینده مردم ملایر در پایان به اشاره به تاخیر وزارت نیرو در رساندن آب شرب به مردم حوزه انتخابیه خود، بیان کرد: سد بزرگ ملایر سال‌ها است که به پایان رسیده و آب گیری شده است چرا در رساندن آب شرب به این شهر تعلل می‌شود؟ به پایان رساندن این طرح همت جدی می‌خواهد تا آب شرب را به مردم ملایر برساند، یک کاری بکنید و یک حرکتی انجام دهید ما از بس تذکر دادیم دیگر خجالت می‌کشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: