کد خبر: ۸۶۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۸
وزیر کشور گفت: یکی از وظایف مهم ما این است که در مقابل هر نوع اقدام و اتفاقی مجهز و آماده باشیم و خود را مصون نگه داریم، اگر در این زمینه کوتاهی و سهل انگاری کنیم یا نادیده بگیریم، نمی‌توانیم در مقابل خداوند متعال و مردم نسبت به خسارات بسیار زیادی که به ما وارد خواهد آمد، پاسخگو باشیم.

هر اقدامی که در کشور انجام می‌دهیم باید در جهت تقویت بنیه پدافند غیرعامل باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست کمیته پدافند غیرعامل در نشست با استانداران و روسای پدافند غیرعامل استان‌ها، گفت: نقش پدافند غیرعامل در تقویت قدرت و حاکمیت ملی یک اصل مهم است.

وی ادامه داد: این یکی از وظایف مهم ما است که در مقابل هر نوع اقدام و اتفاقی مجهز و آماده باشیم و خود را مصون نگه داریم، اگر در این زمینه کوتاهی و سهل انگاری کنیم یا نادیده بگیریم، نمی‌توانیم در مقابل خداوند متعال و مردم نسبت به خسارات بسیار زیادی که به ما وارد خواهد آمد، پاسخگو باشیم.

وزیر کشور در ادامه اظهار داشت: این مساله باید در هر مکان و هر زمان و هر موضوعی ملکه ذهن ما باشد و هر اقدامی را که در کشور انجام می‌دهیم باید در جهت تقویت بنیه پدافند غیرعامل ما باشد.

وی ادامه داد: همه گروه‌ها از نظامی، انتظامی، امنیتی و همه ملت ایران باید به سهم خود در مقابل این مساله احساس مسئولیت کنند و باید با جانمایی صحیح و فرهنگ سازی مناسب به همه آن‌ها مسئولیت واگذار شود. همچنین باید آموزش های لازم ارائه و فرهنگ عمومی این موضوع تروجی شود. ما به عنوان بخش پدافند غیرعامل وظیفه داریم که آموزش ها را ارائه کنیم و همچنین شرایط و امکانات را فراهم کنیم اما نقش اساسی را باید مردم ایفا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: