کد خبر: ۸۶۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۶۱۴
خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام وشهر ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ افت قابل توجه صف‌های فروشبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ در ساعت ۹ و۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۸۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشهر»، «وملی» و «کسعدی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک شهر ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شاروم»، «نوری» و «ولپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۴۰میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۳۰میلیارد تومان (۴۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۹ نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف پتروشیمی ارومیه (شاروم) به ۱۰درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۲۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی و املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۷۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با تقاضای خرید ۲۵۰میلیارد تومانی همراه است.

4_58008664100411829264_5800866410041182927(1)

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: