کد خبر: ۸۶۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹۲۴
‎نظرات کارشناسی که از سوی متخصصان و صاحب نظران گفته شد و تندروها در مقابل آنها ایستادند و خروجی آن کوچک شدن و در بسیاری موارد برچیده شدن سفره مردم شد.

دلیل سخت تر شدن روزگار مردم در این روزها را می دانید؟/ چرا تندروها حقیقت را به مردم نمی گویند؟‎پیش بینی دکتر محسن علوی حقوقدان در رابطه با عقوبت عدم پذیرش FATF در کارگزار انتخابات که گوش شنوایی برای پذیرش نظرات کارشناسی صاحب نظران نبود.

تحریریه اقتصادی خبرداغ؛ ‎نظرات کارشناسی که از سوی متخصصان و صاحب نظران گفته شد و تندروها در مقابل آنها ایستادند و خروجی آن کوچک شدن و در بسیاری موارد برچیده شدن سفره مردم شد. حال تندروها سکوت اختیار نموده با فرافکنی، عوام فریبی و پروپاگاندا سعی در پاک نمودن صورت مسئله دارند و تا زمانی که نظرات کارشناسان نادیده گرفته شد هر روز باید منتظر روزهای ناگوارتری باشیم. حداقل تدبیر این بود که شرایط فعلی و فشارهای دولت تروریستی آمریکا و پاندمی رایج یکسال اخیر را ملحوظ و اهم و فی الاهم می نمودند تا مردم در مضیغه معاش و سفره خود قرار نگیرند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
برو بینیم بابا تو هم کارشناسی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: