کد خبر: ۸۶۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۶
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در جریان شیوع کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد. سردار حسین اشتری بیان کرد: این تارنماها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بود که متولیان این تارنماها به صورت تلفنی و حضوری توجیه شدند همچنین با برخی از آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

سردار اشتری: از همان خودرو‌های آب پاش که برای برقراری امنیت استفاده می‌کردیم، برای ضدعفونی شهر بهره گرفتیم / پلیس فتا سه هزار سایت متخلف را شناسایی کرد / برخی متولیان این سایت‌ها توجیه شدند و با برخی از آن‌ها برخورد شدفرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در جریان شیوع کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: این تارنماها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بود که متولیان این تارنماها به صورت تلفنی و حضوری توجیه شدند همچنین با برخی از آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال شیوع کرونا تمامی امکانات درمانی بیمارستان های ناجا در اختیار بیماران قرار گرفت و مراکز درمانی ناجا اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کردند به گونه ای که چند برابر ظرفیت مراکز خدمات ارائه شد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: خودروهای آب پاش نیروی انتظامی که از آن برای آرام کردن فضا و برقراری امنیت و آرامش مردم استفاده می شد در جریان شیوع کرونا از این تجهیزات برای ضدعفونی شهر بهره گرفته شد چراکه تمامی تجهیزات ناجا همیشه برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده است.

سردار اشتری افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا، نیروهای مسلح با تمام قوا ورود کرده و ناجا نیز ابتدا اقدام به برقراری امنیت در مراکز درمانی و ایجاد آرامش در این مکان ها کرد.

وی اضافه کرد: سربازان این نیرو پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر احتکار کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم و بیماران، با توانمندی بالا و اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت انبار و محموله های احتکاری را شناسایی کرده و پس از ضبط آن را در اختیار مراجع مسوول و مردم قرار داد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: به دنبال شیوع کرونا هجمه زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و برخی از افراد در داخلی اظهار نظرهایی کردند که نه تنها برای خودشان بد شده و بلکه این گفته ها آبروی آنها را نیز بُرد.

سردار اشتری ادامه داد: با شیوع کرونا برخی ادعا کردند به خاطر ارتباطات بین چین و ایران این ویروس رخ داده اما بعد دیدند که این ویروس علاوه بر این ۲ کشور در سایر نقاط جهان نیز شیوع یافته است.

وی گفت: منویات رهبر انقلاب اسلامی و حمایت های بی شائبه ایشان از مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا موجب اجرایی شدن مصوبات این ستاد و تمکین مردم به شیوه نامه های ابلاغی پیرو فرامین معظم له شد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه همکاری و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی بود در حالیکه هفت میلیون تردد از چهار مرز زمینی در اربعین سال‌های قبل صورت می‌گرفت.

سردار اشتری اضافه کرد: به دنبال توصیه رهبر فرزانه انقلاب به مشتاقان اربعین درباره اظهار ارادت به امام حسین (ع) از داخل خانه و خواندن زیارت اربعین، مردم به فرمایش ایشان توجه کردند در غیر اینصورت با ۱۰ لشکر نیز نمی توانستیم کاری کنیم.

وی ادامه داد: توجه مردم به فرامین رهبر انقلاب اسلامی نشان از درک بالای آنان و همدلی و همراهی مردم با سکاندار این انقلاب است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم تاکید کرد: بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند و بی‌توجهی به این مولفه هزینه زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.

سردار اشتری تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و زیر فشار بودن مردم اما آنها به نظام، کشور و امنیت به عنوان بالاترین سرمایه علاقه دارند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت بهترین نعمت است گفت: وظیفه نیروهای مسلح تامین امنیت مردم است و در صورت نبود امنیت هیچ فعالیتی نمی شود انجام داد چرا که رشد، توسعه و پیشرفت علمی در سایه امنیت اتفاق می افتد و در صورت وجود امنیت شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خواهیم بود.

با حکم سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ دوم "سلمان امیری" به سمت فرمانده انتظامی استان همدان منصوب و سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق انتظامی همدان پس از ۳۷ سال خدمت در ناجا به افتخار بازنشستگی نائل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: