کد خبر: ۸۶۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۱۲۲
میل جنسی زنان متاهل و مجرد با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد و به دلیل تغییرات هورمونی در بدن خانم ها بعضی روزها میل جنسی بیشتری دارند.

چه روزهایی میل جنسی زنان بیشتراست؟به گزارش خبرداغ به نقل از شفاآنلاین، میل جنسی زنان در رابطه جنسی تاثیر فراوان دارد و اگر این میل کم باشد رابطه جنسی خوبی اتفاق نمی‌افتد. در برخی از روز‌ها زنان به دلیل تغییرات هورمونی میل جنسی بیشتری برای برقرای رابطه جنسی از خود نشان می‌دهند. جالب است بدانید میل جنسی زنان متاهل و مجرد در این روز‌ها تفاوت‌های زیادی بایکدیگر دارند.

در ادامه این بخش از سلامت جنسی درباره روز‌های افزایش میل جنسی زنان متاهل و مجرد بیشتر بدانید.

زنان در کدام روز‌ها میل جنسی بیشتری دارند؟

به گزارش شفاآنلاین:بدن زنان در دوران قاعدگی هورمون‌های جنسی را ترشح می‌کند. دو نمونه از هورمون‌های جنسی که در چرخه قاعدگی ترشح می‌شوند و موجب افزایش میل جنسی می‌شود استرادیول و پروژسترون هستند. استرادیول و پروژسترون موجب می‌شوند میل جنسی زنان افزایش یابد و تمایل آنان به برقراری رابطه جنسی بیشتر شود.

میل جنسی زنان متاهل در روز‌های جمعه و شنبه نسبت به سایر روز‌های هفته بیشتر است در حالی که زنان مجرد از دوشنبه تا پنجشنبه میل بیشتری به برقرای رابطه جنسی نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: 

5 ماده غذایی شگفت انگیز برای تقویت قوای جنسی مردان

زنان کدام روز‌ها تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟

زنان مجرد در ابتدای چرخه قاعدگی، در شرایطی که هورمون استرادیول میزان رسیدگی تخمدان را کنترل می‌کند، میل بیشتری به برقراری رابطه جنسی دارند و زنان متاهل در آغاز و پایان دوره قاعدگی زمانی که ترشح هورمون پروژسترون بیشتر است میل بیشتری به برقراری رابطه جنسی نشان می‌دهند. برخلاف باورعموم که برقراری رابطه جنسی در زمان قاعدگی موجب بارداری نمی‌شود، اما برقرای رابطه در این دوره نیازمند جلوگیری از بارداری است.

میل جنسی زنان در چه سنی بیشتر است؟

میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشاتی می‌شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی می‌باشد. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می‌رسد و در دوره‌ی سنی خاصی این میل کاهش می‌یابد.

زنان در دوره سنی دهه ۳۰ و دهه ۴۰ زندگی خود نسبت به سایر دوره‌های زندگی خود میل جنسی بیشتری دارند، زنان در سنین ۲۷ تا ۴۵ سال دارای تخیلات جنسی قوی‌تر و تمایلات جنسی بیشتری نسبت به دختران سنین ۱۸ تا ۲۶ سال دارند. میل جنسی زنان بعد از یائسگی بعلت کاهش سطح و توقف تولید هورمون استروژن بعد از یائسگی تحت تاثیر قرار گرفته و کم کم از شدت آن کاسته میشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: