کد خبر: ۸۶۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۴۱۳
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: شاگردان یحیی با این انسجام و آرامش می توانند پاختاکور را هم شکست بدهند.

پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از پاختاکور است/ تکلیفم مشخص می‌شودبه گزارش خبرداغ، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم شهر خودرو و بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من معتقدم ما بازی های خوبی انجام دادیم اما نتایج آن طور که می خواستیم پیش نرفت. البته به نظرم بدشانسی هم آوردیم. تغییر و تحولاتی هم در تیم رخ داد و دوست خوب من سید مهدی رحمتی روی نیمکت نشست. به نظرم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی در خصوص دیدار تیم پرسپولیس با پاختاکور و شرایط این رقابت گفت: پرسپولیس تیم سابق من است و همیشه هر جا که باشم برایش آرزوی موفقیت دارم. بعد از رفتن برانکو پرسپولیس مشکلات زیادی پیدا کرد اما با حضور یحیی گل محمدی اتفاقات خیلی خوبی در پرسپولیس افتاده و تیم به شرایط خوب و ایده آلی رسیده است. رفاقت و همدلی در پرسپولیس موج می زند و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است. هر کس که با یحیی کار کرده باشد می داند که چه می گویم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که پرسپولیس جزو ۴ تیم برتر رقابتها در غرب آسیا شده است و حالا هم با حریفی بازی دارد که ما هم با آن رقابت کرده ایم. مطمئناً پاختاکور در حد تیم پرسپولیس نیست و یک سر و گردن از آن بالاتر است ولی نباید فراموش کرد که در این مرحله شرایط فرق می کند و باید هوشیارتر عمل کرد.

خلعتبری ادامه داد: کوچکتر از آن هستم که بخواهم در مورد شرایط بازی با پاختاکور چیزی بگویم اما به عنوان کسی که پیراهن پرسپولیس را پوشیده ام می گویم با این انسجام و آرامش می شود پاختاکور را هم شکست داد و حتی در دیدار بعدی هم پیروز میدان بود. امروز پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است و امیدوارم بهترین نمایش را را از این تیم شاهد باشیم.

بازیکن تیم شهر خودرو در خصوص ادامه فعالیتش در این تیم گفت: از قراردادم یک سال دیگر باقی مانده است و خوشبختانه سید مهدی رحمتی هم دوست صمیمی من است و از این حیث مشکلی وجود ندارد. به هر حال باید ببینم شرایط فراهم است یا خیر و قطعاً این هفته در مورد این موضوع تصمیم می گیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: