کد خبر: ۸۶۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با به کارگیری تکنولوژی کمک داور ویدئویی در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار دیگر بر تعهد خود تاکید می‌کنیم.

نظر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره استفاده از VARبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، برای نخستین بار در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار است از تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده شود. این تکنولوژی از فردا و همزمان با شروع مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا رونمایی می شود. 

«شیخ سلمان» رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: داوران قاره آسیا قبلا جایگاه خود را در میان داوران جهان حفظ کرده اند ولی واجب است برای اطمینان از تداوم نقش پررنگ خود در سطح داوری جهان، ارتقای استانداردهای داوری را ادامه بدهیم. 

شیخ سلمان ادامه داد: کارهای بزرگی برای اطمینان از بازگشت موفقیت آمیز و ایمن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره انجام شده است. با اجرای سیستم کمک داور ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی، ما بار دیگر بر تعهد خود در ارائه بهترین شرایط برای بازیکنان، تیم ها و مسئولان تاکید می کنیم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: AFC ثابت کرده است که در اجرای سیستم VAR موفق است و می خواهم از فیفا، شورای بین المللی فوتبال، شرکای فناوری، فدراسیون فوتبال قطر میزبان مسابقات و سایر طرف ها تشکر کنم که تلاش کردند مسابقات را با بهترین استانداردها سازماندهی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: