کد خبر: ۸۶۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۳۶۸
تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پاختاکور در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا شب به مصاف هم می‌روند.

ازبک‌ها به قدرت پرسپولیس اعتراف کردند به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پاختاکور فردا شب به مصاف هم می‌روند.

 

یکی از رسانه‌های ازبکستانی با انتشار گزارشی درباره دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس -پاختاکور نوشت: پرسپولیس برخلاف سایر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و این موضوع را در مسابقه با السد قطر نشان داد.

 

پاختاکور برای عبور از پرسپولیس باید هوشیار باشد. کوچک‌ترین اشتباه نماینده ازبکستان باعث از دست رفتن رویای قهرمانی در آسیا می‌شود. پرسپولیس نشان داده است که همیشه برای پیروزی وارد زمین می‌شود و از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده می‌کند.

 

مهاجمان سرخ‌ها قدرت گلزنی بالایی دارند، اما نباید فراموش کرد که مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس هم در حملات شرکت و حتی گلزنی می‌کنند.

 

دیدار تیم پرسپولیس - پاختاکور چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: