کد خبر: ۸۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۱۵۳
ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در ۸ ماه گذشته تعداد مبتلایان به کرونا از دانش آموزان بالای ۱۰ هزار نفر بوده است که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر آنان جان‌باخته‌اند و ابتلای اکثر این افراد از جامعه و خانواده بوده است و نه از مدارس.

حریرچی: در ۸ ماه گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ دانش آموز مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند / اکثر آن‌ها بیماری زمینه‌ای داشته‌اند / ۱۰ هزار دانش آموز کرونا گرفته‌اند / ابتلای اکثر آن‌ها از جامعه و خانواده بوده / هنوز در بازگشایی‌ها، موارد ابتلا و بستری قابل توجه ندیده‌ایمایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در ۸ ماه گذشته تعداد مبتلایان به کرونا از دانش آموزان بالای ۱۰ هزار نفر بوده است که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر آنان جان‌باخته‌اند و ابتلای اکثر این افراد از جامعه و خانواده بوده است و نه از مدارس.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حریرچی گفت: اکثر این دانش آموزانِ فوت کرده، بیماری زمینه‌ای داشتند.

او گفت: هنوز در بازگشایی‌ها هنوز موارد ابتلا و بستری قابل توجه دانش آموزان ندیده ایم البته با استقبال کمتر از ده درصدی قاعدتا اگر این استقبال بیشتر شود، تغییر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: