کد خبر: ۸۶۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۵۷۶
ملی پوش سابق استقلال درباره شایعات موجود پیرامون تصادف شب گذشته اش توضیحاتی را ارائه کرد.

صادقی: پرسپولیسی‌ها اینقدر هم بی‌رحم نیستند! + عکسبه گزارش خبرداغ ، ملی پوش سابق استقلال درباره شایعات موجود پیرامون تصادف شب گذشته اش توضیحاتی را ارائه کرد. امیرحسین صادقی بعد از سانحه تصادفی که برایش پیش آمد و مجبور شد انگشت خود را امروز جراحی کند، درباره وضعیتش بیان کرد: خداراشکر می‌کنم؛ وضعیتم بد نیست. امروز صبح یک عمل خوب داشتم. فردا هم یک عمل دیگر که برای کبدم است، انجام خواهم داد که امیدوارم بعد از آن مرخص بشوم.

 

وی درباره شایعاتی که پیرامون تصادفش مطرح شده گفت: این ماجرا خیلی یک کلاغ ، چهل کلاغ شده است. متاسفانه کم دقتی خودم در رانندگی با موتور بود که به گاردریل برخورد کردم.

 

مدافع سابق استقلال درباره اینکه گفته می‌شد یک پرسپولیسی‌ به خاطر استوری‌اش عمدا با او تصادف کرده، تاکید کرد: این تصادف ربطی به استوری که گذاشتم نداشت. پرسپولیسی‌ها فقط به صفحه من می‌آیند و فحاشی می‌کنند. مردم آنقدر هم بی رحم نیستند. هیجان است دیگر و کاری نمی‌شود کرد.

 

صادقی همچنین گفت: شرایطم بد نیست. تا عصر امروز باید جواب آزمایش کبدم بیاید تا مشخص شود جراحی می‌خواهد یا نه. انگشت کوچک دستم پیوند می‌خواست که امروز زده شد. ساعد دستم هم از بین رفته بود که دکترها زحمت کشیدند و جراحی کردند.

 

 

وی با اشاره به اقدام عمران زاده و برهانی بعد از تصادف خاطرنشان کرد: حنیف و آرش عکسی را که نمی‌دانم از کجا پیدا کرده بودند در صفحه شان منتشر کردند و همه از جمله خانواده‌ام را هم نگران کردند. خلاصه اینکه شرایطم خوب است.

 

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم پرسپولیسی‌ها را اذیت می‌کند، گفت:‌ پرسپولیسی‌ها را اذیت نکرده و نمی‌کنم. اینها کری خوانی است و کل‌کل نکنیم که روزمان شب نمی‌شود. خط فقر ایران 10 میلیون تومان است و باید با کل کل زندگی‌مان را بگذرانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: