کد خبر: ۸۶۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
«زلمای خلیل‌زاد»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور افغانستان روز پنجشنبه در نشست مجازی «مؤسسه صلح ایالات متحده» گفت: «ایران مایل است تا زمانی که توافقی میان آمریکا و ایران حاصل شود ما را بدون اینکه پیروز شویم یا شکست بخوریم در داخل این درگیری نگاه دارد تا بهای سنگینی در افغانستان بپردازیم.» وی اضافه کرد: «ولی ما پیشنهاد داده‌ایم با ایرانی‌ها در خصوص این مسئله دیدار کنیم. [ایرانی‌ها] باید برای رایزنی درباره آینده افغانستان به نشست‌های مختلفی که ما و آنها حضور داریم محلق شوند.»

مقام ارشد آمریکا: ما پیشنهاد داده‌ایم با ایرانی‌ها در خصوص مسئله افغانستان دیدار کنیمیک مقام ارشد آمریکا خواستار گفت‌وگو با ایران برای حل و فصل مسائل مربوط به افغانستان شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، «زلمای خلیل‌زاد»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور افغانستان روز پنجشنبه خواستار گفت‌وگو با ایران در خصوص افغانستان شد.

زلمای خلیل‌زاد نماینده آمریکا در گفت‌وگوهای تحت حمایت سازمان ملل در خصوص افغانستان است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خلیل‌زاد روز پنجشنبه در نشست مجازی «مؤسسه صلح ایالات متحده» گفت: «ایران مایل است تا زمانی که توافقی میان آمریکا و ایران حاصل شود ما را بدون اینکه پیروز شویم یا شکست بخوریم در داخل این درگیری نگاه دارد تا بهای سنگینی در افغانستان بپردازیم.»

وی اضافه کرد: «ولی ما پیشنهاد داده‌ایم با ایرانی‌ها در خصوص این مسئله دیدار کنیم. [ایرانی‌ها] باید برای رایزنی درباره آینده افغانستان به نشست‌های مختلفی که ما و آنها حضور داریم محلق شوند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: