کد خبر: ۸۶۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۳۱۰
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی چهار روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا، امروز ۳ مهر ۹۹ / بارش پراکنده و وزش باد در البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرببراساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی چهار روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، طی چهار روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت یکشنبه و روز دوشنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و بارندگی و وزش باد در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود در سایر مناطق کشور در روز‌های آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: