کد خبر: ۸۶۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۴۲۲
با شروع انتخاب رشته کنکور سراسری بازار مشاوران کنکور بسیار داغ شده است و در این یک هفته پول گزافی را جمع که نه، پارو می‌کنند.

گردش مالی ۶۰میلیاردی انتخاب رشته کنکوربه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: با شروع انتخاب رشته کنکور سراسری بازار مشاوران کنکور بسیار داغ شده است و در این یک هفته پول گزافی را جمع که نه، پارو می‌کنند.

در کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۰۶ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اگر این ادعای مشاوران را بپذیریم که فقط ۱۰ درصد برای مشاوره مراجعه می‌کنند، ۱۰ درصد این تعداد می‌شود ۱۰۱ هزار و ۲۰۴ نفر، بر این اساس اگر به صورت میانگین حساب کنیم که هر داوطلب ۶۰۰ هزار تومان برای انتخاب رشته پرداخت کند، گردش مالی این مشاوران کنکور ۶۰ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.

داوطلبان اگر دفترچه راهنمای انتخاب رشته را بخوانند و به تراز هم در هر زیر گروه و منطقه بومی خود توجه کنند خودشان هم می‌توانند انتخاب رشته کنند و نیازی به صرف این هزینه‌های گزاف نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: