کد خبر: ۸۶۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۶۹۷
هافبک تکنیکی و ریزنقش گل گهر در حالی که هنوز با این باشگاه قرارداد دارد در آستانه جدایی است.

هافبک سابق پرسپولیس در آستانه جداییبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، هافبک تکنیکی و ریزنقش گل گهر در حالی که هنوز با این باشگاه قرارداد دارد در آستانه جدایی است.

میلادکمندانی که از نیم فصل لیگ نوزدهم به گل گهر آمد در هفته های پایانی لیگ برتر نمایش درخشانی در ترکیب این تیم داشت.

با این وجود و در حالی که گل گهر سه بازیکن در خط میانی را به خدمت گرفته ، این بازیکن برای ادامه همکاری با این تیم به توافق نرسید و شاید در اسکواد فصل آینده قلعه نویی جایی ندارد.

البته کمندانی با گل گهر یک فصل دیگر قرارداد دارد و مشخص نیست که این باشگاه چه برنامه ای را برای هافبک سابق پرسپولیس دارد. او در شش بازی پایانی لیگ برتر که توانست در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد دو گل زد و دو پاس گل هم به همبازیانش داد و یکی از مهره های کلیدی گل گهر در این بازی های حساس بود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا گل گهر و قلعه نویی رضایتنامه این بازیکن را صادر می کنند چون به نظر می رسد کمندانی و باشگاه برای ادامه همکاری به توافق لازم نرسیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: