کد خبر: ۸۶۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۸۵۱
در پی امضاء قرارداد صندوق بازنشستگی فولاد و بیمه ملت انجام شد؛
بر اساس این قرارداد، بازنشستگان فولاد می توانند برای خرید کالا و خدمات از این کارت اعتباری استفاده نمایند. بازنشستگان محترم این امکان را خواهند داشت تا از ۱۲۰۰ فروشگاه در سراسر کشور کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

اعطاء کارت اعتباری به بازنشستگان فولاد + جزئیاتدر راستای سیاست محوری صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص ارتقای خدمات رفاهی به بازنشستگان فولاد، قراردادی جهت اعطای کارت اعتباری میان صندوق بازنشستگی فولاد و بیمه ملت منعقد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، بر اساس این قرارداد، بازنشستگان فولاد می توانند برای خرید کالا و خدمات از این کارت اعتباری استفاده نمایند. بازنشستگان محترم این امکان را خواهند داشت تا از ۱۲۰۰ فروشگاه در سراسر کشور کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. فهرست این فروشگاه ها در پایگاه اینترنتی بیمه ملت منتشر شده است. ضمن اینکه در نقاطی از کشور که فروشگاه طرف قرارداد وجود ندارد پس از مشخص شدن تعداد بازنشستگان در آن نقاط، با فروشگاه های آن مناطق نیز قرارداد امضا خواهد شد.
همچنین ارائه خدمات رفاهی گردشگری، دندانپزشکی و خرید اقساطی بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه از مزایای دیگر این کارت اعتباری است.
اقساط این کارت نیز به صورت ماهیانه از حقوق بازنشستگان محترم کسر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: