کد خبر: ۸۶۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۵۴
دانشگاه‌های دارای دانشجوی بین المللی با رعایت زمان بندی اعلام شده می توانند نسبت به درخواست صدور روادید و ارسال مدارک اقدام کنند. بر اساس این زمان بندی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تهران از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سایر استان ها از ۲۵ تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری می توانند نسبت به درخواست صدور روادید برای دانشجویان غیر ایرانی خود و ارسال مدارک اقدام کنند.

زمان صدور روادید برای دانشجویان غیر ایرانی اعلام شد؛ ۱۵ تا ۳۱ شهریوربه گزارش خبرداغ به نقل از گزارش سازمان امور دانشجویان، دانشگاه‌های دارای دانشجوی بین المللی با رعایت زمان بندی اعلام شده می توانند نسبت به درخواست صدور روادید و ارسال مدارک اقدام کنند. بر اساس این زمان بندی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تهران از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سایر استان ها از ۲۵ تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری می توانند نسبت به درخواست صدور روادید برای دانشجویان غیر ایرانی خود و ارسال مدارک اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، زمان تعیین شده برای دانشگاه آزاد اسلامی از یکم تا پنجم مهرماه سال جاری است.

همچنین امکان ورود دانشجویان بین المللی به کشور از نیمه دوم شهریورماه صرفا با تایید دانشگاه محل تحصیل و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

زمان آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان بین المللی جدید الورود دوره کارشناسی آبان ماه است و دانشگاه ها می توانند در صورت ضرورت برای این دسته از دانشجویان در مهرماه ۱۳۹۹ درخواست روادید تحصیلی کنند. برای دانشجویان جدیدالورود مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان صدور روادید تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه وجود خواهد داشت که البته این امر نیز منوط به تشخیص و تایید دانشگاه مبنی بر لزوم حضور دانشجو است.

آن دسته از دانشجویان شاغل به تحصیل که بعد از شیوع ویروس کرونا از کشور خارج شده و دارای اقامت معتبر بوده اند یا اقامت تحصیلی آنها در کشور متبوع خویش به پایان رسیده است، بنا به تشخیص دانشگاه محل تحصیل خود تا اول مهرماه ۹۹ نیازی به دریافت روادید تحصیلی مجدد ندارند و بر اساس هماهنگی می توانند از مبادی مرزی کشور وارد ایران شده و پس از ورود، برای تمدید اقامت الزاما به دفاتر کنسولی مراجعه کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: