کد خبر: ۸۶۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۶
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرا رسیدن روز کارمند و هفته دولت را به خدمتگزاران دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پیام دکتر مونسان به مناسبت روز کارمند و هفته دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، در متن پیام دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«هشتم شهریور سالروز شهادت دو الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در مسیر رضایت خالق و مخلوق است که نام خود را در تقویم حماسه‌آفرینان این مرزوبوم ماندگار کرده‌اند.

هفته نخست شهریور نیز در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برای ترسیم شاخصه‌های آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است تا محملی برای ارج نهادن به مقام و منزلت خدمتگزاران جامعه باشد.

مزین شدن چهارم شهریور به‌روز کارمند تأکیدی بر نقش و اهمیت این قشر تلاشگر در خدمت‌رسانی متعهدانه و دلسوزانه به مردم و اهتمام بر اساس انگیزه‌های معنوی در مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بی‌تردید از کارمندان شاغل در بدنه حکومت اسلامی انتظار می‌رود که فارغ از هر پست و جایگاهی و فراتر از دغدغه‌های معیشتی و دشواری‌های شغلی، باروحیه مردم‌داری و سعه‌صدر و در سایه برخورداری از تعهد و تخصص، پرهیزگاری و پاک دستی، تمام تلاش و توان خویش را برای پیشبرد امور کشور به‌کارگیرند و لبخند رضایت بر لب ارباب‌رجوع بنشانند، که همانا رضایت خالق درگرو رضایت مخلوق است.

روز کارمند و هفته دولت را به تمام کارکنان و دولتمردان خدوم تبریک و تهنیت می‌گویم و از خدواند منان، توفیق و تعالی و سلامتی رئیس‌جمهوری محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی و تمام خادمان خانواده ارجمند دولت جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: