کد خبر: ۸۶۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۵۱
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از صدور کارت ورود به جلسه ۵۰۱ هزار داوطلب آزمون سراسری خبر داد و گفت: اولین روز این آزمون فردا با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز می شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از صدور کارت ورود به جلسه ۵۰۱ هزار داوطلب آزمون سراسری خبر داد و گفت: اولین روز این آزمون فردا با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز می شود.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ از صبح فردا چهارشنبه ۲۹ مرداد شروع می‌شود و تا صبح شنبه اول شهریور ادامه دارد. بر این اساس گروه آزمایشی هنر صبح فردا با شرکت ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب اولین گروه شروع کننده رایند آزمون سراسری سال 99 خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به دریافت بیش از ۵۰۰ هزار کارت ورود به جلسه توسط داوطلبان کنکور، افزود: گروه­‌های ریاضی و انسانی نیز صبح روز پنج‌شنبه با شرکت ۵۱۰ هزار و ۸۳۰ داوطلب به رقابت می‌پردازند و در صبح روز جمعه ۳۱ مرداد نیز تعداد ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت می‌کنند و در نهایت آزمون زبان‌های خارجی روز شنبه اول شهریور با رقابت ۱۷۴ هزار و ۴۱۲ داوطلب برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع کارت شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های خارجی‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون، که از روز گذشته دوشنبه ۲۷ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نشانی www.sanjesh.org آغاز شده، تا فردا چهار­شنبه ۲۹ مرداد ادامه دارد.

وی اظهار کرد: همه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون، باید در تاریخ تعیین‌شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام­‌خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه، یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

زرین گفت: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند، باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، بر حسب مورد نسبت به دریافتپرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام کنند.

به گفته وی، داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا همه داوطلبان باید برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به پرینت کارت از جمله شماره پرونده و یا کد پیگیری موردنیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به قسمت پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند و به هیچ‌وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکند. همچنین این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضو باشند. بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: باجه‌های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۲۸ مرداد شروع به فعالیت می کنند. محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند ۴۴ تقاضانامه‌ ثبت‌نام‌، مشخص‌کرده‌اند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: