کد خبر: ۸۶۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۲۸
رئیس فدراسیون ووشو گفت: خانواده ووشو نیز به این دو بزرگوار توصیه داشتند که خیلی دنبال حاشیه‌سازی نروند ولی این دو عزیز در این مسیر قرار نگرفتند و در نهایت گزارش تخلفات این دو ووشو کار بانوی کشورمان به کمیته انضباطی ارجاع شد.

اقدامات خواهران منصوریان ضدمنافع ملی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، امیر صدیقی در خصوص اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برای خواهران منصوریان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی فدراسیون‌ها حفظ صیانت و ارزش کرامت بالای انسانی است که باید در جامعه نیز رفتار والای انسانی پیگیری شود و از رفتار ناشایست جلوگیری شود. ورزشکاران به خاطر حضور در فضای مجازی و جذب مخاطب زیاد به مراتب وظایف سنگین‌تری دارند و باید از رفتارهای خودشان محافظت کنند.

وی افزود: تمامی خانواده ووشو نیز به این دو بزرگوار توصیه داشتند که خیلی دنبال حاشیه‌سازی نروند ولی این دو عزیز در این مسیر قرار نگرفتند و در نهایت گزارش تخلفات این دو ووشو کار بانوی کشورمان به کمیته انضباطی ارجاع شد که همچنین پرونده آنها یک شاکی خصوصی نیز داشت که در نهایت رای کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برای آنها صادر شد.

صدیقی در مورد صدور آرای محرومیت خواهران منصوریان عنوان کرد: با رعایت تمام اصول و مبانی قانونی برای این دو ووشوکار شرایط مناسب برای طرفین را اتخاذ کردیم و بعد از صحبت‌های سهیلا و شهربانو منصوریان رأی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون ووشو صادر شد و این دو می‌‌توانند تا ظرف یک هفته نیز به این رأی اعتراض کنند. ‌رفتار این دو بانوی ووشو کشورمان زیاد کار پسندیده‌ا‌ی نیست و باید دقت نظر داشته باشند که اتهام و تهمت را به کسی وارد نکنند.

رئیس فدارسیون ووشو در خصوص اینکه هنوز هیچ درخواست تجدیدنظری به فدراسیون ووشو نرسیده است، ادامه داد: دو روز از اعلام رای گذشته است. شهربانو و سهیلا منصوریان تا به امروز هیچ درخواست تجدیدنظری را به فدراسیون ارسال نکردند. اگر توضیحاتی را داشته باشند بررسی خواهیم کرد و در نهایت تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خواهران منصوریان مقام‌ها و مدال‌های زیادی برای ووشوی کشورمان به دست آوردند، تأکید کرد: شهربانو منصوریان سالیان سال برای کشورمان افتخارآفرینی کرده‌ و مقام‌های وی اصلا قابل کتمان نیست و سهیلا منصوریان ۶ سال عضو تیم ملی بانوان ووشو است و در رقابت‌های بین‌المللی حضور دارد. ولی صحبت‌ها و پست‌هایی که در صفحات مجازی خود انتشار دادند اقداماتی بود که ضد منافع کشور بود و این مسائل برخلاف صیانت و ارزش‌های ووشوی کشور بود بر همین اساس آنها را به کمیته انضباطی فرا خواندیم.

صدیقی در خصوص اینکه رأی‌های مجمع انتخاباتی هیچ دخل و تصرفی در آرای انضباطی نداشت، عنوان کرد: در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو الهه منصوریان دیگر خواهر سهیلا و شهربانو، حضور داشت. آرای مجمع انتخاباتی هیچ ارتباطی به رای کمیته انضباطی نداشت و فقط بیشتر صحبت‌ها که در فضای مجازی به صورت مکرر عنوان شده بود باعث احضار خواهران منصوریان به کمیته انضباطی شد.

رئیس فدارسیون ووشو خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته انضباطی که اعضای کمیته انضباطی از مسئولان وزارت نیز حضور داشتند سهیلا منصوریان خطاهای خودشان را پذیرفت و اعلام ندامت و پشیمانی کرد و هیچ توضیحی در مورد این رفتارشان نداشت و پذیرفت که قضاوت عجولانه‌ای را در مورد سایر ورزشکاران داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: