کد خبر: ۸۶۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۴۴۵۲
وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری در بیانیه مشترکی با اشاره به عدم تایید تغییر تاریخ برگزاری آزمون سراسری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، یادآور شدند که این آزمون با همکاری استانداران، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی در تاریخ قبلی یعنی ۲۹ مرداد تا یک شهریور، برگزار می‌شود.

کنکور سراسری عقب نیافتاد / ۳۱ مرداد؛ زمان برگزاری آزمونبه گزارش خبرداغ ، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری در بیانیه مشترکی با اشاره به عدم تایید تغییر تاریخ برگزاری آزمون سراسری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، یادآور شدند که این آزمون با همکاری استانداران، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی در تاریخ قبلی یعنی 29 مرداد تا یک شهریور، برگزار می شود.

امروز عصر موضوع تعیین تکلیف زمان برگزاری کنکور سراسری در ستاد ملی مدیریت کرونا مطرح شد و بر اساس بیانیه مشترک "وزرای علوم، تحقیقات وفناوری" و "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، اعضای ستاد با هر گونه تغییر در زمان برگزاری کنکور سراسری مخالفت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیرو اعلام نیاز به زمان بیشتر جهت برگزاری آزمون سراسری توسط مجریان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نیت یافتن فضای مناسب برای برگزاری منطبق با پروتکل های سختگیرانه، مشروط به تایید تغییر تاریخ در ستاد ملی مدیریت کرونا، از آنجا که این تغییر بدلایل متعدد مورد تایید ستاد قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استانداران محترم، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی، کمبود فضاها و تجهیزات مورد نیاز جهت اعمال و اجرای پروتکل ها مهیا و آزمون سراسری در تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا (در روزهای 29-30 و 31 مرداد و یکم شهریورماه) برگزار گردد.

دکتر سعید نمکی

دکتر منصور غلامی

 ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
یعنی مافیا کنکور تا این حد زور داره ؟!
مفیای کنکور : جان مردم < پول مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
خدایا ما رو از این مملکت نجات بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
لطفا صرف نظر کنید وهمون آخر شهریور برگزار کنید که هوا خنک تره و استفاده از ماسک راحتتر واینکه نیازی به کولر نیست واینکه میشه از ورزشگاه ها هم استفاده کرد خواهش میکنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: