کد خبر: ۸۵۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۶۳۶
هافبک تیم فوتبال استقلال این روزها عملکرد بسیار خوبی در میانه میدان دارد.

عملکرد خوب ستاره آبی ها/ گاف بزرگ استقلال که به یک فوق ستاره تبدیل شد+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وقتی امید ابراهیمی بعد از جام جهانی لژیونر شد و عطای ماندن در استقلال را به لقایش بخشید، داشتن هافبکی مقتدر و مدیر در میانه میدان دغدغه استقلالی‌ها شد. در آن سال استقلالی‌ها دربه در به دنبال یک هافبک می‌گشتند تا جای خالی امید را پر کنند و گزینه‌ای بهتر از علی کریمی، بازیکن آن زمان سپاهان، پیدا نکردند.

 

در آن سال امیر قلعه‌نویی با بازگشت دوباره به سپاهان نشانه‌ای از علاقه به علی کریمی نشان نداد اما استقلالی‌ها او را خریدند. خریدی که در آن زمان به‌خاطر شائبه مصدومیت کریمی با انتقادات زیادی رو به رو شد. مصدومیتی کهنه از ناحیه کمر که باعث شد کریمی بازی‌های ابتدایی اولین سال حضورش را در استقلال را از دست بدهد. آن روزها رسانه‌ها از گاف بزرگ استقلال در خرید این بازیکن نوشتند و اینکه کریمی از بدترین خریدهای استقلال در آن سال بوده اما این پایان قصه کریمی در پرطرفدارترین تیم پایتخت نبود.

 

هرچه گذشت کریمی توانست با غلبه بر دیسک کمر کهنه‌اش روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند. او که از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش هم بود، به مرور در استقلال جا افتاد و امسال تبدیل به یکی از ستاره‌های این تیم شد که نبودنش در زمین به ضرر آبی‌ها تمام می‌شود.

 

 

کریمی در هفته‌های اخیر به ویژه در تقابل با تیم سابقش سپاهان از بهترین‌های استقلال بود. او در این دیدار مدیری خلاق و مقتدر برای استقلال در میانه میدان بود تا به امیر قلعه‌نویی ثابت کند نباید راحت از کنار اسمش عبور می‌کرد و او را در لیست مازاد سپاهان قرار می‌داد. پنالتی استقلال در دیدار با سپاهان که توسط دیاباته منجر به گل شد آن هم در شرایطی که استقلال 10 نفره بود، باعث شد ورق بازی به سود استقلال برگردد و دیگر کسی یاد هنرنمایی‌های امید ابراهیمی با پیراهن آبی نیفتد.

 

کریمی در تقابل با تیم سابقش بار دیگر نشان داد کلاس فوتبالش فراتر از ایران است و حفظ این بازیکن بی‌حاشیه و موثر برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر است. کریمی که این روزها عصای دست فرهاد مجیدی شده چون پیروز نبردهای تن به تن در میانه میدان است، همان گاف نقل و انتقالاتی استقلال در سال 97 است اما حالا ورق برگشته و او چیزی نیست جز یک مدیر مقتدر و برنده. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: